zaterdag 17 september 2022

16 september 2022

 Deze editie van de Strapdag valt de regen met bakken uit de hemel en de wind steekt een tandje bij ..

Echt Flandrien-weer dus ! 

En toch gaat de Strapdag gewoon door ! 

Wij zijn echte Tandemtrappertjes weet je wel 😁

De regen nemen we er gewoon bij en bij stevige regenval gaan we lekker schuilen.

De kleuters en leerlingen van de Tandem werd gevraagd in fluo af te zakken naar school
Ên een rood accent te dragen en zo te zien hebben ze onze oproep massaal beantwoord.
Top !!! 
Ook de fietshelm wordt een vast item op de fiets  .. super ! 

















De Tandem is autoluw gemaakt - geen auto komt erin.
De kleuters rijden de Boulevard de Tandem in - de straat behoort vandaag de trappers en stappers toe.
Het loopt op wieltjes ! 
Alleen het weer is spelbreker, nog steeds  !




Onze oudervereniging "de Steunwieltjes" zorgt voor de verwerking van de bevoorrading.
Dank je wel ! 





En dan -eindelijk- breekt de zon doorheen de wolken. Hoe fijn is dat .. 


Ik zie de bui hangen.. schuilen maar
 ÃŠn proeven van al het lekkers dat aangeboden wordt in de bevoorradingszone.
En smaken doet het ..


En hoe zit het nu met het rood accent ??

Ik vertel mijn kleuters het verhaal van een jonge renner die 3 weken lang door Spanje heeft gefietst ..
bergop, bergaf en die de snelste van de groep was en zo de rode trui kon winnen.
En laat die jongen nu een Belg zijn !! 

Na 44 jaar wint een Belg nog eens een Ronde en dat moet gevierd worden.
En wie beter dan de Tandemtrappertjes kunnen een sportief feestje bouwen ? 😉
Dus dat doen we met zijn allen. 
Het feestje is van korte duur want een volgende regenzone overvalt ons. 
Snel naar binnen en wachten tot de bui overwaait. 





De dapperste onder de Belgen is Milow.
Meestal loopt het op wieltjes in de Tandem maar voor Milow loopt het net iets minder vandaag. 
Maar hij zet door en geeft niet op.. bewonderenswaardig ! 👍
Al vraag ik me af of het nu Milow is of juf Joke want zo te zien is juf Joke helemaal uit balans 😂😂





Info : Werkgroep strapdag in actie / evaluatie 

De strapdag zit erop en geloof het of niet .. daar is de zon ! 
Het opruimteam gaat van start : 
Vlaggen weghalen, ballonnen opruimen, banner te drogen hangen enz
Ik denk al na over de volgende editie van de strapdag 
maar dan wel eentje onder een stralende zon. 

Net op tijd arriveer ik op mijn volgende afspraak. 
Ik beken .. dit jaar geen fiets maar wel de auto .. 
mijn afspraak in het ziekenhuis lag reeds vast van eind juni 
en aan de strapdag had ik toen niet gedacht
maar volgend jaar stap ik opnieuw de fiets op .. beloofd ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten