vrijdag 20 april 2018

20 april 2018


In mijn kast liggen vijf kasseien.. een rariteit voor vele kleuters. 
Zo'n kasseien vind je nog amper, tenzij in de hel van het noorden - Paris-Roubaix.
Korneel kent dit wel, de Eikelstraat ligt vol kasseien.
Zou dit dan ook de hel van het noorden zijn ?? vraag ik me af. 
Korneel weet precies hoe je over de kasseien vliegt : 
Je gaat rechtop de pedalen staan en dan voel je niks ! 
Dit onthoud ik !! 
Misschien kan ik deze tip in het peloton gaan verkondigen 
met de groeten van een lustige Tandemtrapper.😊
Vandaag spurten ook wij door de laatste opdrachten : schilderen, tekenen volgens een stappenplan,
startblad signeren en nog zoveel meer. 
Geen tijd om te spelen maar wel om ons te amuseren...





Het fietsstappenplan -
Zo teken je een fiets !


De school is uit .. nu begint het werk pas echt ..
poetsen .. poetsen .. poetsen .. en opbouw van de tentoonstelling voor morgen. 
Kom zeker eens langs !! 

En dan was er deze week nog de training met Peter Sagan 
Dit filmpje heb ik speciaal voor jullie bewaard 
Veel kijkplezier ! 


Bericht aan de supporters van de Tandemtrappertjes.
Wie intekende voor de supportersclub krijgt vandaag de supporterskaart mét gadget mee. 
Kandidaat-supporters kunnen nog steeds intekenen. 
Met de winst hopen we iets leuks te kunnen doen .. 
Dank je wel voor jullie steun !!! 
de Tandemtrappertjes Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten