zondag 25 juni 2017

26 juni 2017



Geen refter, vergeet je picknick en extra drankje niet !!

We zijn eraan begonnen, de allerlaatste schoolweek van schooljaar 2016 - 2017 !

En afscheid nemen doet altijd een beetje pijn. 
Sommige kleuters vrezen de overstap.
Bij andere kleuters vloeit er al eens een traantje en moeten dan getroost worden.
Nog anderen willen steeds maar bij je zijn en 
wijken geen millimeter van je zijde.
Andere kleuters, zoals Jurre (K3) overstelpen je met tekeningen - waarvoor dank !

Hoe dan ook .. ik zal ze missen, mijn kleuters 
en dan vooral hun uitspraken 😢
en hun kuren .. soms druk maar vooral grappig ! 


Vandaag nemen we ook afscheid van juf Katrien, GON-juf in K2.
Juf Katrien gaf elke week ondersteuning in onze kleuterklas.
We zullen ze missen ! 
Het gaat je goed juf Katrien 
en wie weet .. tot nog eens, ergens .. ooit ..
 In juni worden de juffen verwend door hun kleuters.
Ook Nathan en Xander hebben elk een verwenmandje bij ..
Dank je jongens, heel lief van jullie ! 
Dit wordt genieten in de vakantie ! 
💗 💗
Van uitbollen is geen sprake .. een schrijfoefening met verf  wordt de zee .. 






In de namiddag kleven we visjes en andere zeedieren. 

Geen eetzaal vandaag dus gaan we voor een gezellige picknick onder een stralende zon.
Op je eentje een picknick organiseren, niet eenvoudig !
Maar onze kleuters vinden het fantastisch !







En daarna nemen we nog even de tijd om te genieten van dit heerlijke zomerweer !

En van spelen, krijg je .. juist .. 
smerige voeten !! 

En dan was er nog .. Zoë !
Zoë heeft alweer een pak spaarpunten voor de VitaMini's bij. 
Dank je wel ! 
Zo gaat onze spaaractie goed vooruit. 
💗

En ook Thibault heeft het goed te pakken ..
Deze morgen verschijn ik op school met een gloednieuwe handtas.
Dat heeft Thibault opgemerkt : 'Hola, een nieuwe sacoche !?!'

'Nu zijn mijn centen echt op' grap ik. 
Thibault somt mijn aankopen van de voorbije week nog eens op, 
alsof het nog niet erg genoeg is :  
Nieuwe outfit, nieuwe parfum, nieuwe sacoche ..
 Nu moet je nieuw geld halen bij de bank ! raadt Thibault me aan.

De bank zal zeggen dat ik wat meer moet werken ! is mijn antwoord.
De reactie van Thibault blijft niet uit : 
"Jij werkt toch niet, juf ???"
(En ik maar denken dat ik het hele jaar door hard gewerkt heb ! Niet dus !) 😓😓

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten