woensdag 28 februari 2024

28 februari 2024

 


Interactief voorlezen ! Dag 2 

We ontdekken de waterparels.. 

Deze doos sprong in het oog - juf, gaan we .. 
Ok, neem maar ! .. staat niet in mijn agenda maar ik ben oud genoeg om van mijn plan af te wijken 😂
Je kan altijd iets leren, nietwaar ? 

Groep 2 krijgt het spelen van mini loco bambino aangeleerd. 
Denken en oplossen staan centraal !




Onze oudste kleuters zitten helemaal verdiept in een project rond autoracen. 
Racen doe je op een circuit, weet ik.
Gaan jullie naar het circuit van Zolder ? vraag ik de collega's. 
Ze werpen me net geen vernietigende blik. 😏
Racen met een wagen valt onder Formule I - autosport.
Bekende autocoureurs zijn Hamilton - Verstappen - Alonso ..
 én Tom Boonen 😂(in een vorig leven wielrenner)
Ik word de mond gesnoerd ! 
Ik ben nu eenmaal fan van wist-je-datjes, collega's

Even later staat Owen aan mijn klasdeur.
Hij is erin geslaagd een racewagen mét piloot te tekenen. 
Knap hoor ! .. en de tekening krijg ik cadeau. Dank je, Owen ! 

En nu we toch in sport beland zijn ..

Ik ben grote fan van Vive le vélo tijdens de zomermaanden. 

De nieuwsbrief krijg ik regelmatig doorgestuurd, ook vandaag.

Dit is het iconische beeld van Kuurn-Brussel-Kuurne. 

En er is een T-shirt van gemaakt. 


Voor wie het niet duidelijk is. 
De man in het geel is Wout Van Aert,
de man op de step is een directeur. 
Eerste vraag : 
Wanneer vindt die man de tijd om te oefenen op de step ? 
Vraag twee : 
Zou hij gedurende de schooldag oefenen op de speelplaats, 
zo slalommend tussen de spelende kleuters ? 
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik zie het al voor me .. 
😂😏



Geen opmerkingen:

Een reactie posten