donderdag 29 april 2021

28 april 2021

 


De Knuffelkoningin ! 

De prinses klimt weer aan boord van haar rode vliegtuigje.
Ze kijkt door het raam en ziet een boom vol poezen.

'Iemand die dol is op poezen is ook dol op knuffels, het kan niet anders' denkt de prinses.

'Laat ik daar maar snel een kijkje nemen..' 

'Goedemiddag mevrouw. Bent u de Knuffelkoningin ?' vraagt de prinses.

'Neen, mijn muisje, ik ben de Poezenkoningin' antwoordt een mooie vrouw.
'Alle verdwaalde poesjes zijn hier welkom. Ik geef ze aan kinderen die zich eenzaam voelen.'

De prinses heeft het heel erg naar haar zin, maar na een tijdje moet ze er weer vandoor.
De koningin geeft haar een schattig poesje mee om haar gezelschap te houden. 

' Dank u wel, Poezenkoningin, en tot ziens !'

 

Opdracht : Ik teken mijn mama ! 









Knap werk als je het mij vraagt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten