woensdag 6 januari 2021

06 januari 2021

Eén van de mooiste tradities met kerst en nieuw zijn het schrijven en verzenden van wenskaarten.

Een traditie waar ik dol op ben. 

Ik heb mijn kaartjes van deze kerstperiode meegebracht naar de klas. 

Maar wat staat er zoal te lezen in een wenskaart ?
En hebben wij (lees ; kleuters) ook wensen te wensen ? 

Quinten wenst iedereen een 'gelukkig nieuwjaar' 💖

Matheo wenst een jaar waar er eindelijk eens een pak sneeuw uit de lucht valt

...de sneeuwballen gooi ik dan naar de juf !  voegt hij er fijntjes aan toe 😁

Ella hoopt heel veel knuffels te kunnen geven in 2021 .. als het weer mag hé 💖

Louise wenst ons een jaar vol zon en licht .. dan kunnen we nog eens samen ijsjes eten 😁

En deze wensen kunnen we kwijt in onze zelf ontworpen kerstkaarten. 

Iedereen tekent en geeft et beste van zichzelf.. dat is fijn !  




 Met het nieuwe jaar diep ik nog enkele klassiekers op ..
We spelen Mini Loco Bambino.
Maar vooraleer het zover is even de spelregels inoefenen en het stappenplan correct afwerken. 
Klap het doosje open en leg het bovenop het opdrachtenboekje. 
Leg de plaatjes op het identieke symbool.
Neem één voor één het symbool weg en leg dit symbool op het correcte antwoord. 
Klaar ? Klap het doosje dicht en keer het om.
Heb je de opdrachten correct afgewerkt dan zie je een correct aansluitende afbeelding.
Op naar de volgende opdrachtkaart ..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten