woensdag 9 oktober 2013

9 oktober 2013


Nog enkele foto's van onze (korte) herfstwandeling van 8/10/2013 

Samen op herfstwandeling .. 
  Zie ik daar nu werkelijk een kabouter staan ??? 
 We vormen een heksenkring rond de paddenstoelen
 Jana - onze nieuwste kleuter - vertrouwt het zaakje niet dus maar veilig aan de hand van juf ! 
 En dan was er nog .. juf Anne
Juf Anne gaat niet mee op herfstwandeling.
 "Er wachten nog enkele andere taken" fluistert ze.
"Wil je toch enkele mooie foto's voor me maken ?" vraagt ze
Ik wring me in allerlei bochten en maak de fotoreportage van mijn leven ..
Als ik 's avonds de blog van K3 bekijk overvalt me een grote treurnis.
Slechts één foto heeft juf Anne gebruikt om haar blog op te smukken.
"Ondankbaar wicht" schrijf ik haar.
"Niet zo snel" schrijft juf Anne terug "Ik gebruik elke dag een andere foto van je reportage"

En dan was er ook nog .. Caithlyn Annoloro
Caithlyn verraste gisteren alle kleuters van K2 met een lekkere donut 
en ze voegde er fijntjes aan toe : 
Ik ben jarig,
 ik word 4 jaar, 
zingen jullie nu een liedje voor me
 en krijg ik een kroon ?
Wat blijkt ??? 
Caithlyn is pas jarig in april maar had zin in een extra feestje !! 
En wonderwel is het haar ook gelukt !! 

Vandaag is het eindelijk zover .. Liam is jarig ! 
Toch nog eventjes nakijken op het inschrijvingsformulier of dit klopt .. 
Juist, dus zingen we een liedje voor de jarige en maken een kleurrijke kroon.
 Liam heeft samen met mama kleine cakes gebakken voor al zijn klasvriendjes.
Proficiat Liam 


Elise is terug -na een extra dagje vrij- nu ze voor het eerst grote zus is geworden.
"Juf, ik heb een zusje .. dus ben ik nu een grote zus" 
Elise is heel fier en vertelt in de kring over de nieuwe baby.
"Ze is klein, ze is lief en ze doet niks .. ze slaapt" 
Nog eventjes geduld Elise, over enkele maanden loopt je zusje je overal achterna. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten