dinsdag 1 oktober 2013

1 oktober 2013


Carine, onze buschauffeur is terug na een zware operatie.
We zijn blij haar gezond en wel te mogen begroeten ..

We hebben er een nieuw klasvriendje bij .. Diano is zijn naam ! 
Welkom in ons klasje ! 
Ons klasje blijft groeien, want volgende week kom er nog een extra vriendje bij ..
dat brengt de teller op 19 kleuters.

En dan was er nog .. Diano :
Diano past zich vlot aan op zijn eerste schooldag in de Tandem
al loopt hij als een onwennig "kuikentje" achter me aan.
Ik leg de gemaakte werkjes te drogen als Diano uit de klas komt lopen en zegt : 
"Meme .."
Ik kan mijn oren niet geloven, mijn hart breekt .. Meme ?? Wie ?? Ik ??
Juf Muriel brult van het lachen ! 
En ik die dacht dat mijn houdbaarheidsdatum nog ok was. 
Ik smeer vanavond nog een extra laagje anti-rimpelcrème !

Odil heeft een leuk prentenboek bij
 "Sebastiaan wat doe je daar ?" vertelt ons het verhaal van 
een ondeugende streepjeskat die allerlei avonturen beleeft. 
 Daarna gaan we aan de slag met houtskool en tekenen we onze eigen 'streepjeskat'
We schrijven 1 oktober en dus heb ik een kort huiswerkje voor de kleuters klaar.

AANDACHT !! 
Beste ouders, 
Onze koffer met verloren voorwerpen is reeds goed gevuld.
Neem snel een kijkje op de blog van juf Muriel 
daar vind je een overzicht van de verloren kledingsstukken.
Mag ik nogmaals vragen alle jassen te voorzien van naam en kenteken. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten