zaterdag 20 april 2024

20 april 2024

 't Is feest ! 't Is feest ! 

Welkom op onze open campus .. 

Het kleuterteam is er helemaal klaar voor.. 

Sinds 8.45 uur ben ik op school en vervolledig mijn agenda via smartschool.

Afspraak met de collega's om 10.30 uur - iedereen heeft een taak af te werken. 

En dan is het wachten op de kinderen en hun ouders. 




Boeken lezen is een feest !

Het lied van kapitein Winokio werd ons jaarlied 

en vandaag brengen we het voor iedereen die het wil horen.. 

maar laat dit lied ook een oorwurm zijn (volgens mijn collega's toch 😁)

Ik heb dit al regelmatig mogen horen. 

Niet erg .. het blijft mooi ! 

Afsluiten doen we met 'Lang zal ik lezen' 


Aan alle ouders en kleuters die de regen, wind en koude trotseerden..
Dank je wel voor jullie aanwezigheid en graag tot volgend jaar !! 
Wij gaan opnieuw in beraad wat het deze keer wordt 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten