donderdag 27 april 2017

27 april 2017



Het lijkt wel herfst ! Het is koud en het regent ..
geen weer om een hond door te sturen en dus 
zetten we onze uitstap naar de markt 'on hold.'

Gelukkig heb ik een voorraadje vers fruit in de koelkast liggen
en dus beginnen we gezellig in onze geïmproviseerde keuken aan onze dessert
Roomijs met fruit én een crumble van honingkoekjes ! 














Onze werkweek in de keuken van de Lekkerbek is voorbij. 
Morgen wordt er nog een ontbijt geserveerd, dat de kleuters zelf meebrengen.
En dan sluit 'de Lekkerbek' definitief de deuren !
De Chef is uitgeput 😏

Nu alle centjes geteld zijn voor het goede doel,
krijgen we op de valreep nog enkele extra centjes voor 'de rospot.'
Dank je wel iedereen .. 
We zijn niet alleen een gezellige, leuke en sportieve school
maar bovenal zijn we een school met een warm hart !! 💖
 We hebben alvast een afspraak met het bankkantoor, heb ik deze ochtend nog snel geregeld. 
En de potten hebben we in een mooi kleedje gestopt. 
Na een stevig ontbijt, gaan we morgen dus op stap voor het goede doel !
Trek je makkelijkste stapschoenen aan want er staat ons een stevige wandeling te wachten.

En toen gebeurde dit .. 
Zoals jullie de voorbije dagen konden lezen was het deze week een bijzondere drukke week. 
Mijn agenda staat volgekrabbeld met allerlei afspraken en to do-lijstjes.
En net vandaag loopt het fout ..
 Na schooltijd heb ik een korte evaluatie met de begeleidster 
van de leerlingen zorg ivm de GIP van voorbije dinsdag.
Midden de evaluatie rinkelt mijn smartphone .. juf Lien aan de lijn 
Tania, waar zit je toch ? Wij wachten op je .. we hebben kernteam ! 
Oeps, rats vergeten !  
Snel de begeleidster buiten gewerkt 😉 en op naar een volgende vergadering.
Omstreeks 17.30 uur sluit ik -eindelijk- mijn werkdag af. 
Of toch niet, nog eventjes de blog aanvullen ! 
 

2 opmerkingen:

  1. Chef... mag ik dit weekend eens je ijsmachine lenen.. XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ijs heb ik leren draaien tijdens een zonnige vakantie in la bella Italia, het land van de lekkerste ijsjes !
      Ja juf Anne, daar schrik je van, niet ? Ik ben dan ook van alle markten thuis.

      Verwijderen