woensdag 19 april 2017

19 april 2017

De eerste verzameling 'rosse' centjes is er .. 
Gauw onze pot bijvullen .. 
Julie en Emiel hebben een flinke lading centjes bij - ook zij steunen het goede doel !
Mooi zo ! 
Al vlug blijkt onze 'rospot' té klein !
Wat nu ? Emiel kijkt alvast bedenkelijk.
Snel op zoek naar een grotere pot ..
Gevonden !!! 
Oef !!! 
Fien is altijd te vinden voor één of andere actie 
en is gisteren snel op zoek gegaan naar een verzameling centjes 
die ze heel graag aan het goede doel schenkt.
Anna heeft een (bijna) volle doos centjes bij .. fijn zo ! 
Zij giet haar lading centjes vlotjes in de 'nieuwe' rospot
onder toezicht van de plaatselijke 'gerechtsdeurwaarders' Xander en Kayla.😉
Ook juf Anne doet een ferme duit in de 'rospot' en
 jawel .. die is opnieuw helemaal gevuld.
Ik kan op zoek naar alweer een groter exemplaar ! 
Maar ja, alles voor het goede doel hé!

Mijn kleuters hebben het hart op de juiste plaats, zoveel is zeker. 
Enkele kleintjes vragen zich af of de dokters nu genoeg centen zullen hebben 
om op zoek te gaan naar medicijnen om deze vreselijke ziekte te bedwingen. 
Wel, ik hoop het ! 

Aan alle kleuterjuffen die enthousiast centjes verzamelden
en aan alle kleuters die vandaag een verzameling centjes meebrachten..
een welgemeende dank je wel ! 

Deze middag heb ik een afspraak bij de kapper en 
daarna stap ik ook eens binnen in een tuincentrum
op zoek naar jonge plantjes en zaden ..
morgen werken we aan de aanleg van onze groentetuin ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten