donderdag 28 februari 2013

1 maart 2013


Elk jaar op 1 maart is het complimentendag ..
neem ook vandaag een momentje voor een complimentje .. 
Wedden dat we gaan stralen bij zoveel lieve woorden ??!!

Doel van de actie : 
Toon die dag eens extra je waardering aan collega's, vrienden, juffen en meesters ..
En weet .. een compliment geven da's kinderspel !
Odil zijn koffertje is alvast gevuld met "pluimpjes"
Reken maar dat er vandaag heel wat pluimpjes/complimentjes gegeven zullen worden.

Deze complimenten vielen uit onze complimenten-brievenbus : 

- Dank aan alle juffen voor de goede zorgen ! 
- Fijn dat mijn kindje zo goed is ontvangen op jullie school !  
- Dikke pluim voor alle juffen en hun geweldig werk op school met de kleuters ! 
- Alle kleuterjuffen zorgen voor onze kindjes al waren het hun eigen kindjes, dank je ! 
- Toffe school ! Alvast een toffe complimentendag !
- Ik vind jullie toppie ! De kinderen mogen gelukkig zijn met zo'n super-juffen !
Dank je wel aan de ouders en grootouders voor de fijne complimenten !

Ook de kleutertjes verzonnen lieve, soms grappige complimenten ! 
- Ik vind je lief ! 
- Jij bent mijn allerbeste vriend ! 
- Ik vind school leuk ! 
- Jij en ik .. wij spelen leuk samen ! 
- Jij hebt mooi haar ! 
- Jij hebt leuke knopen aan je jas ! 
- Jij kan knap tekenen ! 
- Ik vind je de allermooiste ! 
 
En dan was er nog ..
.. Noah (derde kleuterklas) is kampioen in het verzinnen van complimentjes.
Hij stapte de volledige kleuterklas af en verzon voor ieder een complimentje ! 
Je moet het maar doen .. 67 complimenten verzinnen !
Daarom verlenen wij hem de titel van "complimentenkampioen" of zoals hij grappig zei ..
"Ik heb nog een elementje (lees : complimentje) voor jou !"

Ook de collega's die er vandaag niet bij zijn, namen via sms deel aan de complimentendag.
Juf Inge (eerste kleuterklas) : 
Die complimentendag brengen jullie zeker tot een goed einde. Fijne dag ! 
Juf Anne (derde kleuterklas) : 
Speciaal voor complimentendag een complimentje Xxx
Juf Kobie (zorgco) : 
Super leuk initiatief !
 Ik vind het fantastisch om keer op keer zo leuke initiatieven te zien bij de kleuters.
Tof !!!
Ook juf Muriel was complimentendag niet vergeten 
en stuurde een sms-je tijdens onze avondlijke teamvergadering.
Dank je wel, collega's !

Tot slot verwenden de kleuters elkaar met een tekening .. 
Hét onderwerp van de dag : "Jij verdient een pluim ! "
Druk aan het werk !
Ontspannend en leuk ..
.. en dan weer ernstig !

En of er met pluimpjes werd gegooid !!!
Van zoveel complimentjes ga je zweven ..

En de kleuterjuffen knutselden voor elkaar kaartjes met een fijn compliment. 
Zo leuk kan complimentendag dus zijn.


Odil gaat uit logeren ..

Deze keer is hij te gast bij Jasper ! Fijn weekend samen !

Onze werkweek zit er nog niet op, ..
Na de personeelsvergadering van dinsdag is er vandaag een Teamvergadering !!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten