vrijdag 27 mei 2022

25 mei 2022

 

 


 25 mei - internationale dag van de vermiste kinderen

Als ik op school aankom, valt mijn oog op dit .. 
Hoe lang dit al aan de schoolpoort hangt, is me een raadsel ..
but I 💖 it ..

Juf Kelly zorgt voor de bevoorrading van het kleuterteam.
Ze zijn er weer, de lekkere zoete Belgische aardbeien. 
Ik maak dit weekend enkel aardbeienhapjes 
zoals 
aardbeientaart met slagroom, verse aardbeienyoghurt en aardbeienmousse. 

En juf Kelly heeft nog een emmer met keien bij. 
Ik ben immers op zoek naar 21 ferme keien, 
15 heb ik er al, nog 6 te gaan. 
Mochten jullie thuis nog enkele exemplaren liggen hebben, 
breng ze dan aub mee naar school - wij kunnen er iets mee. 


Welke keien ?? 
Deze dus, groot formaat ! 
Wie kan ons helpen ?? 

Zijn er nog rosse centjes te sprokkelen ? 
Ja hoor, Ilham en Joudia droppen nog extra centjes in de rospot.. dank je.. 


En nu vlug aan de slag !

 
En natuurlijk houden wij er altijd en overal de sfeer in ..
een klein ontspannend tussendoortje 😁💖
 

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten