maandag 20 december 2021

11 december 2021

 

Beste ouder(s), lieve kleutertjes..

Het zat er aan te komen. 

Net in de mooiste periode van het jaar .. 

Alles lag klaar .. alles was tot in de puntjes voorbereid .. 

de nieuwjaarsbrief had ik nog maar pas aangeleerd en toen .. 


Mijn knie weigert dienst en dus ben ik sinds donderdag (9 dec) niet meer op school te vinden.

 Wat het wordt is nog één groot vraagteken. 

Eerstdaags heb ik een afspraak bij de orthopedist en het is wachten op een MRI-scan.

Door de vele covid-opnames hinkt de reguliere zorg nu eenmaal achterop. 

Voorlopig ben ik uit tot kerst - de afkoelingsperiode meegerekend. 

Op donderdag en vrijdag werd mijn klasje opgevangen door juf Joke, waarvoor dank !

Vanaf maandag nemen juf Nicole en juf Marjolein het over. 

De gemaakte afspraken blijven gelden. 

Zo zal de nieuwjaarsbrief  meegegeven worden donderdag as.

Juf Marjolein kreeg alvast 1 heel belangrijke opdracht : 

Draag zorg voor mijn kleutertjes en mijn klasje. 

Hebben jullie, ouders vragen of wil je gewoon een berichtje delen ..

dit kan via smartschool. 

Hopelijk tot gauw, 

Juf Tania 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten