woensdag 1 december 2021

1 december 2021

 De allerlaatste maand van 2021 is er. 

En laat dit nu de mooiste maand van het jaar zijn..

Sint .. Kerst .. 

Een drukke maand, dat wel maar ik geniet samen met mijn kleuters van elk moment samen. 


Op maandag 6 december staat een bezoek van de Sint op de agenda. 

We beginnen de schooldag met het enige, echte Sinterklaasontbijt in eigen bubbel. 

(Sinterklaasontbijt wordt gefactureerd in de maximumfactuur) 

Je kleuter hoeft die morgen geen ontbijt te nuttigen thuis. 

Juf zorgt voor een uitgebreid ontbijt waarop het voor één keer 'snoepdag' mag zijn. 

Eenmaal Sint de deur is, staat Kerst te dringen. 

We maken het extra gezellig in onze kleuterklas en genieten van de sfeer die rond kerst hangt. 

December zou december niet zijn als er ook nog eens een oudercontact op de planning staat. 

Vijf weken geleden kon ik jullie nog  'live' verwelkomen in onze kleuterklas. 

Door de strengere maatregelen rond covid 

gaat het oudercontact deze keer 'online' door. 

Ouders die ik op het vorige oudercontact niet zag, 

vraag ik om in te tekenen op het oudercontact van december

zodat we de vorderingen/ontwikkeling van je kleuter kunnen bespreken van september tot nu. 

Voor de overige ouders is dit vrijblijvend. 

Graag zo snel mogelijk bevestigen zodat ik de voorbereidende verslagen digitaal kan ingeven. 

Ook voor ons juffen is het een heel drukke periode en als de inschrijvingen snel afgerond zijn, 

kan ik het werk ook wat spreiden. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten