maandag 15 maart 2021

15 maart 2021

 

Hoera, het is (bijna) Pasen ! 




Omdat er vandaag slechts 7 kleuters aanwezig zijn, 
besluit ik de start van het nieuwe thema even uit te stellen.
Dus spelen we in de hoeken, ook heel leuk .. en nu heeft de juf even tijd om gezellig mee te spelen. 
 



Tegen de speeltijd zijn we uitgespeeld. 
En dan duikt juf de verkleedkoffer in en trek de jurk van Sneeuwwitje aan ..
(waar een wil is, is een weg - het kindermaatje past me net)
Sneeuwwitje en de zeven dwergen. 
Voor elke kleine dwerg in mijn klas heb ik een pinnenmuts.. 
en juf Ilse legt onze fratsen vast voor de volgers .. bedankt ! 
Wie neemt me nu nog ooit ernstig ?!



 Ook dwergen moeten flink hun handen wassen in tijden van corona 😉

We smullen wat gezond fruit bij elkaar en klaar ! 
We kunnen er weer tegenaan voor nog een uurtje speelplezier ! 

Canakan stuurt de poppetjes naar school. 
Kijk, deze lijkt op  juf Tania ! hoor ik hem zeggen. 
Juffrouw beer heeft een bril en een schort, net zoals onze juf 😁
Dat heb je goed opgemerkt, Canakan. 
Elena vult maïskorrels uit voor de kippen - een werkje van lange adem. 
Maar zij volhardt .. 
12.00 uur .. aan tafel !! 
Er resten nog 6 dwergen want eentje heeft het afgetrapt en nuttigt een middagmaal in de eetzaal 😉

Er is een wissel opgetreden. 
De les LO gaat voor één keer door op maandag.
Juf Cheyenne trekt met de kleuters naar de turnzaal. 
En wat ze daar deden, is me een raadsel. 
Ik hoor het morgen wel van de juf LO 
Ik ben razend benieuwd. 

Aandacht .. aandacht .. aandacht .. 
Morgen is de laatste dag waarop je foto's kan bestellen ! 
(zie individuele foto's)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten