zondag 16 maart 2014

14 maart 2014

Vrijdag .. fruitdag ..
Papa Freddy verwerkt sappige appels voor de kleuterklasjes.
Dank je !!

Op 21 maart is het wereldwaterdag.
Vandaag werken de kleuters rond water en het belang van zuiver water voor iedereen. 
Ook het waterlied wordt extra ingeoefend .. en o, wat is het moeilijk ! 
Gelukkig krijgen ze het refrein gememoriseerd.

Juf Suzanne is terug en dus kunnen mijn kleuters gaan turnen. 

In mijn vrij uur, werk ik aan de opbouw van de MOS-hoek.
En ja, ik ben tevreden met het resultaat. Benieuwd naar de reacties van mijn collega's.

Alweer zit er een schoolweek op : 
een zonnige, gezellige, drukke week !

Liefst 3 vergaderingen stonden in mijn agenda : 
op maandag ontluikende en beginnende geletterdheid bij kleuters
op donderdag MOS-team aan het werk
op vrijdag Team-vergadering ..
helemaal klaar voor een deugddoend weekend ..

Tot maandag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten