maandag 5 oktober 2015

5 oktober 2015

Internationale dag van de leerkracht !

Vandaag worden alle leerkrachten, wereldwijd, in  de bloemetjes gezet .. 

Maar ook vandaag wordt juf Anne onder handen genomen door een arts.
Door de jaren heen laten haar gewrichten haar wat in de steek.
Na twee heupoperaties zijn vandaag de knietjes aan de beurt,
stukjes losgekomen kraakbeen worden verwijderd.
Ik wens juf Anne dan ook het allerbeste toe 
en hoop haar morgen fit en monter te kunnen begroeten. 

Maar wat lees ik op de blog van K3 ?? 
Ik citeer : 
"Niet erg hoor collega'tje die ingreep .. 
jonge honden die té wild springen, willen dit ook soms voorhebben !" (tot zover mijn citaat)
 Inderdaad, ik schreef dit in een sms naar juf Anne, om haar te steunen.
En ik weet ook dat de stukjes kraakbeen weggenomen worden via een kijkoperatie.
Trouwens .. beter een jonge hond dan een oude ! :-) 


Wat ik verder lees op de blog tart elke verbeelding.
Ik citeer : 
"Waarschijnlijk komt de slijtage er door jaren (20 jaar) 
achter ons Tania'tje aan te hollen in de Tandem.

Asjemenou !! Nu is het ook nog eens mijn schuld !! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten