zondag 12 maart 2023

10 maart 2023

 Pedagogische studiedag ! 


De kleuters hebben een dagje vrij, de juffen keren terug naar de schoolbanken. 

Onderwerpen : 

- Leesonderwijs : taalscanner

- Innovatie : aan de slag met chromebooks


Directeur mevrouw Stockman .. juf Kobie voor de kinderen 😉

Middagpauze voor het voltallige team - 

elke leerkracht kreeg de opdracht een hapje mee te brengen

en zo was er een fantastisch verrassend, lekker buffet. 


Het thema LeesonderWIJS moet de pijnpunten blootleggen van het taalonderwijs.

Vervolgens komt er een taaltraject om de mogelijke pijnpunten weg te werken. 

Ook Innovatie staat in de kijker.. na de laptops en Ipads werken we nu met chromebooks.


Om 16.00 uur zit de studiedag erop. 

Nog even de klas in orde stellen voor maandag en even bijpraten met juf Muriel. 

Als we rond 17.30 uur de kleutertuin verlaten, wacht me een onaangename verrassing.

Mijn auto weigert dienst - een krakend geluid, amper in beweging te krijgen. 

Ik herken het probleem - de veer is gebroken (nu letterlijk en figuurlijk .. ook dat nog) 

Ik heb maar één optie .. laten takelen .. 

Gelukkig heb ik nog een restje bevoorrading en zit ik beschut in mijn klas. 

18.45 uur .. wat een week .. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten