donderdag 21 april 2022

19 april 2021

 

Mijn herstart is een feit en ik ben ontzettend blij terug te zijn bij mijn klein grut
na weken van afwezigheid wegens een knieoperatie. 
De directeur komt zich tot 2x toe vergewissen van mijn aanwezigheid
en vraagt mijn kleuters  'zorg te dragen voor juf Tania' ๐Ÿ˜‰
Natuurlijk moet het andersom en ben ik er om zorg te dragen voor de kleintjes..
Het wordt zo'n drukke dag in de klas dat ik geen tijd heb om foto's te maken. 
Vandaag gaat al mijn aandacht naar de kleuters en de vele verhalen die ze willen vertellen.  

Het leukste verhaal wil ik graag met jullie delen.
Een kleuter toont me haar teen en ik zie een wondje. 
Hoe kom je daar aan ? vraag ik. 
Antwoord : Ik zat met mijn grote zus in bad en toen beet ze in mijn grote teen. 
Waarom deed ze dat ? is mijn volgende vraag.
Antwoord : Weet ik niet maar ik heb ondertussen al terug gebeten ๐Ÿ˜

Een andere kleuter toont me haar gekwetste knie. 
Oei !, nog een kwetsuur, zeg ik.
Ja, mijn opa heeft me uit de buggy geduwd ! is het antwoord en toen was mijn knie gekwetst. 
Ik verifieer het verhaal na school nog eens en wat blijkt - opa heeft er niks mee te maken ๐Ÿ˜„
het was .. mama ๐Ÿ˜‰


Nog een nieuwtje uit de klas : 
We hebben er 2 nieuwe kleuters bij, Nika en Liana uit Oekraรฏne. 
Welkom in onze klas !

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten