zondag 23 juni 2013

18 juni 2013

Eindelijk .. het is zomer .. vandaag swingen de temperaturen de pan uit .. 
de thermometer geeft 33 graden aan .. heerlijk ! 
Mijn allerkleinste tuinbewoner is reeds vroeg uit de veren en vult zijn buikje met verse klaver.
Wat een schatje is het toch !  

Ik  rep me naar school .. het speelgoed krijgt vandaag een sopje.
12 dozen blokken, 
alle poppen,
 het ridderkasteel en de ridders, 
de boerderij en de boerderijdieren, 
de kabouters ..  
alles netjes voor de zomervakantie begint !
En op zo'n mooie zomerse dag is alles na een uurtje kurkdroog .. leuk ! 
De kleuters kunnen best een lekker verfrissing gebruiken ..

 .. en daar wordt voor gezorgd door de leerlingen kinderzorg ..

 Zo lekker ..

 Zo verfrissend ..

 Dit is een feest voor de kleuters !


 De zon maakt overuren, 
de kleuters krijgen extra te drinken 
en worden door de juffen ingesmeerd met zonnecrème .. 
In de namiddag brandt de zon verschrikkelijk hard en
 we zoeken de klas op, maar ook daar is het verschrikkelijk warm. 
Dit wordt puffen ! 
De kleuters zijn opvallend rustig ! 
Last van de eerste warmte ??

Juf wast verder blokken af en ja, de zonnestralen krijgen me te pakken ..
ik hou er een kreefterig kleurtje aan over .. 
misschien smeer ik volgende keer best ook wat zonnecrème !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten