maandag 17 juni 2013

17 juni 2013

Praatjes in de tweede kleuterklas !

Zondag wordt het BK wielrennen op de weg afgewerkt in La Roche .. 
de strijd om de driekleur zal gestreden worden onder enkel Belgische eliterenners. 
Dus breng ik mijn Tandemtrappertjes op de hoogte van dit gebeuren : 
"Wie zondag wint, verovert de driekleur van Tom Boonen" 
Nick is één en al aandacht en roept enthousiast : 
"Ik doe mee, ik wil die trui !" 
 Ik kan een glimlach niet onderdrukken .. ik wens het Nick zeker toe 
maar helaas is deze wedstrijd enkel voor de profs .. en dus niet voor kleutertjes.
Ik zie Nick in gedachten de hoogtes van de Ardennen op fietsen 
met zijn kleuterfiets met extra dikke bandjes achterna gezeten door een strijdend peloton.
En ik zou alvast Nick zijn grootste supporter zijn !!

Na school ruim ik de klas nog eventjes op en verzamel de poppenkleertjes.
Zij vliegen deze avond nog de wasmachine in. 
Bij het inladen van mijn auto, fietst Leonie (peuterklas) me voorbij, vergezeld van mama, papa en haar "hondje" Oscar.
Nu heeft Leonie me ooit leuke verhalen verteld over haar "hondje" Oscar.
Groot was mijn verbazing toen ik oog in oog stond met het "hondje"  .. 
een herdershond.. 

En een formaat groter dan wat ik in gedachten had, Leonie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten