dinsdag 27 juni 2023

26 juni 2023

 

Op de agenda .. oudercontact ! 

Jullie tekenden massaal in voor het allerlaatste oudercontact dit schooljaar.

Vergeet je afspraak niet en wees tijdig op de afspraak.

Voor elke kleuter wordt 15 minuten overleg gerekend. 

Ik start om 15.30 uur en heb het laatste oudercontact om 21.45 uur.

Wie zich te laat aanmeldt, verliest zijn afspraak - wees je ervan bewust dat er geen gaatjes zijn om op te vullen..

Ik doe alvast mijn best om op schema de oudercontacten af te werken, jullie ook ? 

Dank voor het begrip.


Uit de kindermond : 

Ik poets nog even snel mijn bril.. 

Wat doe je juf ? vraagt een kleuter.

Mijn antwoord : Ik poets mijn bril opdat ik straks alle mama’s en papa’s zou kunnen zien. 

Reactie Rafaelle : Maar juf, heb jij dan niet genoeg worteltjes gegeten ?? 😂



De laatste schoolweek is er één van genieten en gezelligheid 

We plunderen de koelkast/diepvries (op maandag)

 vieren de jarigen van de maand maar ook die van juli en augustus ( op dinsdag)

wuiven we de K3-tjes  uit bij dé grote sprong, verkennen we onze nieuwe klas (woensdag),

eten we nog één keer frietjes (donderdag) en is er ook de Tandemrock.

Op vrijdag sluiten we het schooljaar af en nemen we afscheid van elkaar.. om elkaar op 1 september opnieuw te omarmen. 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten