maandag 24 april 2023

24 april 2023

 

Het weekend was kort .. veel te kort .. ook voor de kleuters. 
Ze geven een lusteloze en rusteloze indruk. Niemand die zin heeft om er lekker in te vliegen.
We bekijken de filmpjes en foto’s van het schoolfeest en halen samen herinneringen op. 
Enkele kleuters zijn ontgoocheld omdat ze er niet bij waren op het feest
én het podium is reeds weggehaald. Wat een pech ! 

Zoals afgesproken is het ‘hoedjesdag’ in de klas. 
Vandaag kunnen we nogmaals pronken met onze hoedencreaties. 
Maar ook dit is geen succes. Alleen de juf en Maélie hebben hun hoedje op. 




In de themadoos van juf zit een nieuw thema.
Eentje waarin alle mama’s in de bloemetjes worden gezet. 
Wat het precies wordt, houden we nog even geheim. Het wordt een grote verrassing. 
Nu alleen maar hopen dat mijn kleuters hun mondje niet voorbij praten 
want een geheim bewaren is o zo moeilijk.
Het begint al met een eerste vraag : Juf, mag ik het papa vertellen ? 🤭
Kan jouw papa een geheim bewaren ? vraag ik. 
De ene kleuter denkt dat papa dat wel kan, een andere weet het zeker - mijn papa kan geen geheim bewaren.
Ken je papa zou ik zo zeggen 🤣

We gaan van start met een creatieve opdracht..


















Na één dag flink doorwerken zijn we helemaal klaar. 
Alles wordt vakkundig te drogen gelegd. Morgen werken we verder aan een nieuwe opdracht.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten