zondag 23 april 2023

22 april 2023

 9.00 uur, tijd om richting Eeklo te vertrekken. Eerst nog even mijn bestelling (koude schotel) ophalen.

Eenmaal ik in de winkel sta, kom ik tot de conclusie dat ik mijn handtas thuis vergeten ben. 

Ook dat nog ? Terug naar huis .. jawel, mijn handtas staat mooi te wachten. 

Tweede poging - ik ga mijn koude schotel ophalen. Deze keer lukt het wel 😁

Ik betaal en rijd richting Eeklo. 

Omdat ook vandaag de Tandem autoluw is en er geen gebruik kan gemaakt worden van de parkeerplaatsen op de campus, zoek ik een plekje dichtbij. 

Zo hoef ik na het feest niet heel ver te strompelen naar mijn auto 😉 

Ik wil de kilometers niet tellen die je rondloopt op een schooldag. 

Gemiddeld haal je 15000 stappen op een dag. Niet mis hé ? 

Eenmaal op school zet ik nog even snel de klas in orde. 

En het allerbelangrijkste .. het is zwaar bewolkt maar droog. 

Dat is al iets. 



Helaas, na een tijdje is de eerste regenzone er. Het gedruppel wordt intenser.

Maar niks houdt ons tegen, ook een regenbui niet .. 

we werken samen verder aan de opbouw van deze feestelijke dag.

Nog een snelle hap en dan zijn we helemaal klaar voor de aftrap van het schoolfeest. 

We kunnen heel wat mensen verwelkomen en 

de eerste kleuters mét hoed dienen zich aan. 

We verzamelen onze kleuters op een rustige plek, even ver weg van het feestgewoel.

We maken nog enkele afspraken en dan trekken we samen richting het feestpodium. 

 Gelukkig heeft de regen het opgegeven. 

Het is wachten en wachten duurt nu eenmaal lang. Zo lang dat ik even steun  zoek bij een paal.😉



En dan is het eindelijk zover. We stappen het podium op  en schitteren als nooit tevoren. 

Wat zijn onze kleintjes fantastisch .. ze geven gewoon het beste van zichzelf..

Zingen dansen, .. ze weten wat feesten is. 

En wij juffen, kunnen alleen maar ontzettend trots zijn op onze kleine sterren ! 



Tijdens het optreden (of was het net na het optreden ?) krijgen we de eerste zonnestralen. 

En zo eindigt het schoolfeest onder een stralende zon. 

Heerlijk ! 



Beste ouders, 

Een collega (juf Marjolein) maakte foto's, 

het is even wachten tot deze met ons gedeeld worden. Even geduld nog !  

Jullie krijgen alvast de optredens via een online video - klik op het pijltje en geniet. 

Dank je juf Annelies en juf Ilse om deze filmpjes met ons te delen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten