donderdag 13 december 2012

14 december 2012



 Meneer Konijn en zijn konijnenvriendjes ..
gezellig rond de open haard .. 
Het wordt beslist een fijne kerst !

Enkele kleuters brachten reeds een centje mee om het goede doel te steunen ..
en dat is net waar kerst om draait .. Dank je !!

Uit de kindermond : 
Deze morgen was juf verstrooid. 
Tijdens mijn taalactiviteit bedacht ik plotseling dat ik de eetmalen was vergeten doorgeven.
Dus zette ik het verhaal stop en vulde de maaltijdenlijst snel in.
Abdellah was het niet eens en zei : 
"Juf, wat ben jij toch een vergeten kous !" (lees : vergeetkous) 

Yari had vorige donderdag in de eetklas van juf Anne kuren .. 
Voor ze vandaag naar de eetklas vertrokken, sprak ik nog een hartig woordje met Yari.
"Je gaat toch niet met salami gooien hé vandaag ?" vroeg ik.
Yari antwoordde : "Ik heb préparée mee vandaag"
Fatihan snelde naar juf Anne : "Juf Anne, vandaag geen salami voor Yari maar 'paparée'"
Die drommelse bengels toch !!! 


Sfeerbeelden kerstfestival ..
Meneer konijn kan niet ontbreken op het kerstfestival .. 
zijn spaarpotje raakt aardig gevuld .. maar er kan nog bij dus wie weet 
vinden we nog enkele gulle schenkers 
(de actie loopt nog één week en dan maken we de eindbalans op !)

Thibo krijgt maar niet genoeg van het (promo)filmpje van meneer Konijn.
Hij kijkt aandachtig mee !
Als hij opmerkt hoeveel kaarsjes er reeds branden 
voor meneer Konijn, gaat Thibo even hard stralen.
Aan alle schenkers .. dank je wel !!
Jong en iets minder jong .. klinken op een vrolijk kerst en een fantastisch nieuwjaar ! 
 Juf Vera en Carine in kerststemming..

Dank je juf Vera, juf  Nicole, juf Stephanie en collega's kleuterleidsters voor de fijne avond ..
(of zoals voetbaltrainer Robert Wasseige ooit zei : "De sfeer ies goed !" )

Dank je meester Klaas voor het ICT-werk dat je gedaan hebt voor meneer Konijn .. 

Dank je Steve en de oudervereniging van de Tandem die er een gezellig kerstfeest van maakten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten