donderdag 13 januari 2022

13 januari 2022

 



Grote en kleine gelukjes vind je dagelijks in onze klas. 

Samen spelen is fijn .. 








Samen creatie aan de slag, gezellig  .. we vullen de gelukzakjes.. 

En nu het koud is, warmen we ons op bij een kopje heerlijk, warme chocolademelk.
Ook dit valt onder de noemer .. een klein gelukje .. 













Uit de kindermond : 
Wie heeft er al van het rode monster gehoord ??? 
Mij is het alvast een raadsel. 

Deze morgen komen de kleuters aanlopen : 
Opgepast juf, daar heb je het rode monster !!! 

Ik denk dat het een fantasiespel is en maak me (nog) niet druk.
Hoezo ? Een rood monster ? Waar zit het dan wel ? speel ik het spel mee. 
Maar mijn kleuters blijken bloedserieus : 
Daar juf, daar is het rode monster !! 
En dan zie ik het .. de CO2-meter geeft code rood. 
Alleen gaat het over een smiley en niet over een rood monster. 😁

De deuren zwaaien wagenwijd open, het monster kan gaan ! 
'Ga maar lekker buiten spelen, monster' hoor ik mijn kleuters zeggen. 
😏 En zo steekt er een verhaal achter de CO2-meter. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten