zondag 21 april 2019

25 april 2019

Zoveel te doen .. wij hebben nog zoveel te doen .. 
Zaterdag is er de open campusdag op de Tandem. 
En wie feest zegt, denkt aan vlaggen en ballonnen. 
De feestvlaggen maken we alvast zelf, 
één vlaggetje voor elke kleuter/leerling bij ons op de Tandem. Dat worden er heel wat ! 

Met het mooie weer van de voorbije dagen hebben we ook de eerste kriebelbeestjes in de tuin gespot. 
We beginnen met een studie van de bij, een uniek diertje in zijn soort. 
 We maken het patroon van de bij na .. een streepje geel en eentje bruin .. 
Onze bij kijkt tevreden hoe de kleuters hun opdracht afwerken. 
Flink gedaan ! 

Op dinsdag postte ik op gimme een bericht :
Breng allemaal een doos zakdoeken mee, wij zitten door onze voorraad heen. 
Maja, Radion, Emiel, Mohamed, Mathis W, Mathis S, Mamady en Axelle brachten hun doos al mee. 

Beeld van de dag : 
Ondanks enkele regenbuien zweert Axelle bij haar zonnebril 😉😊

Uitspraak van de dag :
Het woord van de dag kwam van Lize ..
Toen ik klein was, kende ik je nog niet hé juf ?!
Ik ben blij dat ik je nu ken want jij bent echt wel schattig !! 
(Waar blijven ze het halen hé - vertederend) 

Vergeet je maaltijdbriefje niet in te vullen. 
Vandaag kregen jullie het maaltijdbriefje mee naar huis.
Let op ! Dit moet morgen binnen gebracht worden !! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten