zaterdag 26 januari 2013

25 januari 2013


Alhoewel ik pas jarig ben op 26 januari,
heeft Gerda poetsvrouw er voor gezorgd dat mijn klasje er vandaag extra feestelijk uitziet.
Dank je wel !! 
 Ook juf Anne was -samen met haar kleuters- van de partij om een leuk feestje te bouwen ..
de ene verrassing na de andere volgde elkaar op
 Dank je wel juf Anne .. je bent een schat ! 
'En ik zal je tips zeker ter harte nemen :)'

Deze morgen bleef de schoolthermometer hangen bij -15°
en het was te voelen .. ijs- en ijskoud !! 

 Dus besluit ik mijn kleuters te verwennen met verse, warme pannenkoeken en chocolademelk.
(De andere kleutertjes kregen dan weer een snoepje toegestopt)

En wat zijn ze blij met deze lekkere verrassing ! 
Dank je wel voor de lieve kaartjes, de verrassende sms, de mooie tekeningen en de leuke cadeautjes ! 
Dikke kus !
Juf Tania
Xxx 


 Zoals beloofd .. een beeld van onze zelfgemaakte ijssculpturen !
Mooi hé ?!
We hadden er een pak gemaakt 
maar ik moet toegeven dat mijn vingers er bijna afvroren toen ik ze in de boom wou hangen.

 Ook onze schoolkippen hebben een zware tijd achter de rug .. met al die sneeuw
 is er geen sprietje groen te bespeuren.
Gelukkig hebben Elias en Ezra (derde kleuterklas) vandaag een zak vol lekkers bij  ..
en de kippen kakelen vrolijk en blij met zoveel lekkers.

Ook mama en papa Vitamientje kwamen een kijkje nemen in de kleuterafdeling en zij brachten kilo's bananen en lekkere zoete koekjes mee .. "Om de winter te doorstaan" grapte mama Vitamientje. 
Echt hartverwarmend !


Het is alweer vrijdag, dus tijd voor Odil om zijn koffers te pakken.
Deze keer logeert Odil bij Rienzo. Prettig weekend samen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten