woensdag 13 januari 2016

13 januari 2016

Jammer genoeg had ik op 12 januari een andere afspraak op de agenda ..
Ik werd verwacht op de GIP-voorstelling van de leerlingen KA
 Anders was ik zeker te vinden in het wielercentrum Eddy Merckx aan de Blaarmeersen te Gent.
Dit heb ik dus moeten missen ! Jammer ! 

De komende dagen wordt het er niet beter op !
Op donderdag is er intern overleg met de zorgcoördinator en worden de kleuters grondig geëvalueerd.
Naschools is er werkvergadering rond  het gezondheidsbeleid op school.
Vrijdag staat er dan weer een teamvergadering op de agenda.
Maandag komt het reizend theater naar school met de voorstelling 'de wensappel'
- wie niet intekende, gelieve dit alsnog te doen - 
Woensdag is er dan open klasdag voor de ouders.
Om organisatorische redenen vragen we aan de aanwezige ouders 
om hun komst/afwezigheid te bevestigen.
.. en zo gaat het steeds maar door ..

 

3 opmerkingen:

  1. u mag morgen een wijziging in menu verwachten !! Er staan pannenkoeken op het menu in plaats van wafeltjes, een echt aanrader!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste collega,

      Zoals je wel weet, lust ik geen pannenkoeken .. ik WIL wafeltjes !! :-)

      Verwijderen
  2. Sommige kindjes zijn 'moeilijke eters'.. blijkbaar bestaat dit fenomeen onder de volwassenen ook.. bij mij geen probleem.. ik ben een alleseter en drinker..:) Anne

    BeantwoordenVerwijderen