zaterdag 17 november 2012

12 - 17 november 2012



12 november 2012
Pedagogische studiedag in de Tandem  :
Onderwerpen : Zorgvisie - Zorgkompas - Smartschool

14 november 2012
Grote bedrijvigheid in de kleuterklasjes : 
knutselen, zingen, dansen, versje aanleren .. want binnenkort komen de oma's en opa's op bezoek.
Heel spannend !! 

Uit de kindermond : 
Eén van de meest verkozen hits door oma en opa is het bekende kamplied 
"Vrolijke vrienden"
Ook onze kleutertjes kennen dit lied dankzij Samson en Gert.
Als een kleutertje opwerpt dat dit het lied is van Samson en Gert, 
vertel ik hen dat dit de versie is van nonkel Bob.
Waarop Renée antwoordt : "Dat is nonkel Bob niet ! Hij zingt dat niet !"
Nu moet je weten dat ons Renée ook een nonkel Bob heeft .. een veel jongere versie dan.
Wedden dat jouw nonkel Bob ook dit liedje kent, Renée ?? !!

Er zijn een aantal kleuters afwezig vandaag .. 
Dus zeg ik 's morgens in de kring : 
"Wie niet naar school komt, blijft .. - waarop Fee vlug roept : thuis !" 
Da's natuurlijk ook juist hé.

15 november 2012
Dag van de dynastie 
En Odil heeft zijn mooiste kroon opgezet ! 

's Avonds krijgen de juffen en meesters nog een personeelsvergadering voorgeschoteld .. 
wat hebben wij het druk ! 

16 november 2012
Deze week liep papa vitamientje (de man van mama vitamientje)
 langs de kleuterafdeling met een kistje mandarijntjes voor onze kleine bubbels.
Dank je wel voor zoveel lekkers elke week ! 

Ook de fruitouders tekenen present - 
mama Mieke, mama Véronique en papa Dirk schillen een bak vol zoete appeltjes.
Dank je ..
Uit de kindermond : 
 Yari is druk in de weer met zijn puzzel ..
Tot hij plots roept : "Ik heb in mijn leven nog nooit zoiets moeten doen !"
Het was dan ook geen eenvoudige puzzel - Blijven oefenen Yari ! 
Even later hoor ik Yari zingen tijdens zijn puzzel-opdracht : 
"Welcome in my blue saloon sheriff !" Amusement ten top !

Nick zit stilletjes aan tafel te bladeren in een folder van de Sint .. 
Ik hoor hem mompelen tegen zijn vriendjes .. Plots veert hij op ..
"Kijk juf, dit kan ik echt gebruiken !" Schattig niet ?
Wie weet Nick brengt zwarte piet dit wel voor je mee :)



Het is vrijdag dus gaat Odiel uit logeren .. deze keer bij Ayoub ! 
Fijn weekend samen !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten