donderdag 25 oktober 2012

25 oktober 2012


Heksenfeest in de Tandem ! 


 Gespot in de Tandem .. een school-spook !!
Een heel sportief spook rijdt gezwind naar school op de step !

 Vandaag tref ik in mijn klas allerlei griezeltjes .. dit wordt bibberen .. 
De duivel en Dracula willen dit feestje niet missen en beramen een griezelplan.
 Mevrouw Dracula en Heksemie kunnen het best vinden met elkaar .. 
zij wisselen allerlei tips uit over hun fantastische garderobe.
 Ook deze twee heksen hebben een plan : 
"Emiel pompoen zal weldra in de heksenketel belanden"
Mmmm .. heerlijke heksensoep !!
 Dracula en Vleermuis hebben dan weer nachtelijke plannen - 
mensenkinderen plagen, het leukste dat er is
 Spoken in de nacht .. Oeoeoe !! 
 Heksemie leende het hoedje uit van mevrouw Dracula ..
vandaag vieren we immers het heksenfeest !
 Zullen we verstoppertje spelen ??? 
Eén, twee, drie .. tien, wie niet weg is is gezien !
 Van zoveel griezelen, krijg je honger ..
Op naar de heksenfrituur ! Daar hebben ze een speciaal menu voor ons klaargemaakt.

 Een sausje drakenbloed ..
 Een fijn sausje heksensnot ..
 Voor de lekkerbekken onder ons .. vleermuizenworst ..
 En een bakje heerlijke heksenvingers gebakken in frituurolie.
 "Lekker" vindt de vleermuis.
"Heerlijk" vertrouwt Fatihan me toe.

 "Wat een fantastisch menu" kirt de duivel.
 "Hier zet ik mijn fijne tandjes graag in"
 "Heerlijk krokante frietjes" weet deze kleine heks.
Fantastisch feestje !

Juf Vera wou dit feestje niet missen en was er als de kippen bij
om een handje toe te steken
Dank je wel !

Uit de kindermond :
Maandag konden we genieten van een aangenaam herfstweertje.
Dus kwamen heel wat kleutertjes afgezakt naar school op hun fiets. 
Plots kwam Nick naar me toegelopen en zei : 
"Juf, ik reed op Abdellah's fiets en toen dacht ik - straks ziet juf Tania het - 
dus heb ik de fiets maar vlug aan de kant gezet."
Ik kon een glimlach niet onderdrukken - kinderlijke eerlijkheid hé






.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten