maandag 26 november 2012

26 november 2012


Zo, dit hebben we dan ook weer gehad ! 
Ik was enkele dagen buiten strijd door ziekte.
Een akelig virus had me te pakken .. uitzieken was dé boodschap 

Maar vandaag ben ik paraat, zij het met flanellen benen .. 
 Wat een ontvangst ! Thibo had me zowaar gemist, zei hij.
En Yari stelde zich volgende vraag : "Waarom was je ziek ??" 

Juf Anne moest naar de controle-arts deze morgen en 
dus kwamen de kleuters van de derde kleuterklas nog eens bij me langs .. een halve klas dan toch ..
de andere helft verbleef bij juf Saskia en haar 7 peutertjes.
Samen met mijn kleuters, telde ik liefst 31 kleuters in mijn klas. 
Het is al enkele jaren geleden dat mijn klasje zoveel kleutertjes telde, 
maar ik heb het gelukkig nog in de vingers. 
De kleuters waren dan ook ontzettend lief .. en het werd een leuke morgen met z'n allen.

Schrijfpiet was ook terug - gelukkig maar - de kleutertjes hebben hem ook moeten missen, 
want geloof het of niet : Schrijfpiet had ook een virusje te pakken.
Maar ook hij is nu volledig hersteld.



 Brief van Piet :

Hey vrolijke vriendjes, 
Wat hadden jullie een tof feestje met de grootouders ( Spiekpiet vertelde er me alles over) 
Ook wij hebben die nacht toen een feestje gehad. 
Toen disco-piet jullie CD vond,
was er geen houden meer aan..wat een pret ! 
Gewoonweg heerlijk !  
Zelfs Sinterklaas waagde zich aan een onvergetelijke Spaanse dans. Olé olé !
Na het feestje gingen we slapen en toen werd ik ziek .. een virusje wist de dokter .. 
Ik maakte me zorgen en vond het jammer dat ik tijdelijk niet meer naar jullie kon komen.
Leespiet nam mijn taak over en vulde jullie vertelkist 
met leuke en spannende verhalen over Sint en zijn zwarte pieten. 
Nu gaat het beter met me en vannacht loop ik zeker nog eens langs.

Groetjes, 
Piet Xxx

Tof hoor, zoveel leuke verhaaltjes. We zijn in ons nopjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten